Otázka, kterou si pokládá každý, kdo s PPC kampaněmi nemá zkušenosti, ten co je má, dokonce i ten, kdo je spravuje či vytváří. Každého ale většinou zajímá, jak jí udělat za co nejmenší peníze, mít z ní co největší profit, neutrácet tzv. zbytečně a úplně nejlépe, aby to bylo zadarmo. Mám pro vás odpověď. Stojí málo. Ale má to jednu podstatnou podmínku. Musíte na ní jít hezky pomalu, po krůčkách a nechtít po ní ihned veliké výsledky. Pro toho kdo ví, co je CPC, mohu jen prozradit, že čím menší cenou za klik začnete, tím lépe. Naprostá většina základních nastavení v Ads, je 8,-/klik. Ale pokud sundáte cenu třeba na 1,- a budete trpěliví, vyplatí se to. Je to jako u nemovitostí, prodeje auta, či čehokoliv jiného – níž můžete jít vždycky (v tomto případě je to ale naopak). Pokud se vám v kampani třeba týden či dva nic neděje, začněte postupně cenu zvyšovat. Chce to prostě jen trpělivost. Obecně je dobré držet pravidlo “zkušební doby” tří měsíců a nechat účet tzv. rozkoukat. Pokud na to půjdete zhurta, jako je to v 98,5% případů, sice také výsledků dosáhnete, ale za mnohem vyšší peníze. Nesouhlasíte?  Napište mi, dáme řeč 🙂