Internet je plný nejrůznějších textů a témat, o tom není potřeba začínat žádnou diskuzi. Jedním z nich je spousta rad, jak spolehlivě dělat PPC reklamu, čemu se vyhnout, co ostatní dělají špatně, koho si na správu vybrat, koho naopak “hejtit”, jak je ten či onen dobrý a jiní špatní. Zásadní ovšem je, aby vždy vítězil zdravý rozum. Totiž co dělá jeden takhle, může jiný vidět úplně jinak. Tak to je ve všem. Třeba pro někoho je Káhira nádherné město plné památek, pro druhého jenom hromada odpadků a špíny. Někdo tvrdí, že vždy musí být klíčová slova v X shodách, jiný zase opak. A další kombinuje. Pro jednoho je mantrou mít 3 inzeráty u každé sestavy, jinému stačí jedna. Jeden měří 50 parametrů u klíčové slova a druhý pouze jeden. A oba mají pravdu. Záleží totiž na tom, pro koho, co a za jakým účelem děláme. Často se totiž přílišná péče nevyplácí. A někdy zase ano. Někomu je jedno, že utratí za kampaň za měsíc o tisíc korun víc, protože ví, že výsledek je excelentní už tak, jiný to bude řešit tak dlouho, až si všechno rozbourá a nezbude mu z celého PPC účtu nic jiného, než holda dat, ve kterých se ale už přestává vyznávat. Takže základní RADA. Nenechte si moc radit těmi, kteří jsou zarputile přesvědčeni o své stoprocentní pravdě. Jak se říkává, stačí vzít rozum do hrsti a pohladit ho po srsti.