PPC Marketing

PPC reklama je mojí největší specializací, začal jsem jím zabývat cca. před deseti lety, kdy jsem potřeboval pozvednout svojí činnost v oblasti DJingu. Tudíž moc dobbře vím, o co každému kdo podniká jde. PPC marketing je sice na první pohled jednoduchá, ale na ten druhý velmi složitá “matematika” která má svá pravidla a řády, obsahuje spousty chytáků a je naprosto nezbytné se v této oblasti neustále vzdělávat a rozšiřovat si obzory. Výhodou PPCček je, že dokážou webovou stránku posunout na přední pozice ve vyhledávání, ještě než začne být stránka pomalu tlačena vzhůru, pokud má dobré SEO. Ale samozřejmě všechno něco stojí, ani PPC není pro každého, stejně jako není pro každého televizní reklama. Specializací je pro  mě systém Ads (Google) a systém Sklik (Seznam.cz). Dále se zabývám ještě marketingem na sociální síti Facebook a lehkou správou této sociální sítě, včetně vytváření příspěvků, komentování a vším co se v tomto odvětví dá dělat. A pokud je požadavek na něco co neovládám, tak jsem ve spojení se spoustou profesionálů od kterých jakýkoliv požadavek zajistím.

Z

A je to

Vytvoření a nastavení kampaní, inzerátů, grafických bannerů, vyhledávání, obsahové sítě….

Aby Vás zíkazníci našli

Důležité je mít v kampaních dobře nastavenou adresu Vaší firmy, zákazníci Vás lépe najdou a inzerce není vůbec drahá.

Telefon

Víte, že zákazníci dodneška velmi často uvítají, pokud na Vás uvidí telefon na přímo, než aby Vám psali třeba email?
c

Recenze

Máte recenze od svých zákazníků? Využijte je v kampaních naplno, není nic lepšího než doporučení společnosti od jiných lidí.

V jakých kruzích Vám mohu pomoci?

Google Ads

Google Ads je největší online marketingovým nástrojem dnešní doby. Dokáže vaši firmu zviditelnit při vyhledávání toho co děláte, dokáže zákazníky oslovit zbožím co prodáváte či vyrábíte, propagovat formou videa vaše služby a takřka vše, co vás jednom na poli internetové reklamy napadne.

Facebook a Instagram

Sociální sítě představují obrovskou marketingovou sílu a lidé na nich tráví stále více svého času. Proč tedy nevyužít v propagaci firmy či služeb právě je. Můžete propagovat jak své produkty, tak třeba příspěvky či videa. A důležité je dělat to spořádaně a se správnou vizí.

Sklik - Seznam.cz

Inzertní systém našeho českého největšího vyhledávače není dobré opomínat. V jeho síti mmůžeme inzerovat jak ve vyhledávání, tak v obsahové síti, propagovat naší značku, či třeba zajistit umístění videa na různé kanály.

PPC od A do Z

Správou, vytvářením a optimalizací PPC reklam se zabývám již více jak deset let. Pro své klienty zajišťuji Full service, což znamená založení kampaní, firemních zápisů, nastavení kampaní ve vyhledávací i obsahové síti, remarketing, video reklamu, brandovou reklamu a vše co s tím souvisí. Samozřejmostí je následující správa, protože jedině tak je možné dosáhnout výsledků dlouhodobě na skvělé úrovni. Zároveň je pro mě velmi důležité roozumět klientovu byznysu, protože jedině tak může dojít k pozitivnímu výsledku.

t

Porozumění klientovi

Při vytváření celé strategie je důležité vědět, co prodávám (nabízím), za kolik, kolik je z toho marže apod. Když to zjednoduším, tak když koupím Jablko za 1,- a prodám ho za 5,- tak mám 3,- na to, abych zpropagoval jeho prodej a ještě mi koruna zbyla (hodně obecně řečeno :-).

w

Spokojenost na obou stranách

Každý obchod je dobrý jen tehdy, jsou-li spokojené obě strany. O PPC marketingu to platí samozřejmě také. A vzhledem k tomu, že nejsem jen člověk u PC který slepě vytváří něco, čemu nerozumí, nebo snad nevěří, očekávejte odemě vždy zpětnou vazbu, návrhy na vylepšení webových stránek, prostě ať to všechno dobře klape.